Consolidare, restaurare şi amenajare la palatul Alexandru Ioan Cuza - Ruginoasa

  • Subiect: Alexandru Ioan Cuza Palace of rust, currently perpetrator Union of Memorial Museum was built between 1800 and 1811 by the scribe (treasurer) Sturdza Sandulache which conducted the church estate, household annexes (now extinct) and park. Between 2008-2013, the former royal residence has been strengthened, restored, and thus regaining building glow of yesteryear.
  • Limba de redactare: română (rezumat în engleză)
  • Vezi publicația: Acta Moldaviae Meridionalis
  • Editura: Editura Pim
  • Loc publicare: Vaslui
  • Anul publicaţiei: 2014
  • Referinţă bibliografică pentru nr. revistă: XXXV; anul 2014
  • Paginaţia: 336-341
  • Navigare în nr. revistă:  |<  <  23 / 30   >  >|