Criterii căutate

Sumarul căutării

• 3 volume
  • Nici un articol
Tip Anul Publicație și Volum/Nr. Descriptori Realizatori Titlul articolui Secțiunea Pagina Limba
volum de periodic 2009 Romanoslavica: Rsl, XLV, anul 2009 Asociaţia Slaviştilor din România (asociaţie); filologie slavă (Ştiinţă); traduceri (subiect); Ion Constantin Chiţima (filolog); Pandele Olteanu (filolog); Slavistica românească. Tradiţii şi perspective (simpozion); Universitatea din Bucureşti (universitate); slavistică (domeniu de cercetare); cronici literare (cronici) Prof. Dr., GEAMBAȘU, Constantin (redactor), Prof. Dr., MITU, Mihai (redactor), Conf. Dr., MANGIULEA, Mariana (redactor), OLTEANU, Antoaneta (redactor responsabil)
volum de periodic 2010 Romanoslavica: Rsl, XVI, nr. în TOM: 2, anul 2010 Asociaţia Slaviştilor din România (asociaţie); Literatură (Artă); Zlatca Iuffu (Lingvist); literatura rusă (Literatură); literatură slavă (Literatură); literatura bulgară (Literatură); Gheorghe Barbă (critic literar); Universitatea din Bucureşti (universitate); slavistică (domeniu de cercetare); cronici literare (cronici) Prof. Dr., GEAMBAȘU, Constantin (redactor), Prof. Dr., MITU, Mihai (redactor), Conf. Dr., MANGIULEA, Mariana (redactor), Prof. Dr., OLTEANU, Antoaneta (redactor responsabil)
volum de periodic 2015 Romanoslavica: Rsl, LI, nr. în TOM: 3, anul 2015 Asociaţia Slaviştilor din România (asociaţie); lingvistică (Ştiinţă); Literatură (Artă); Recenzie (Text de critică); literatură slavă (Literatură); Romanoslavica (periodic); Universitatea din Bucureşti (universitate); slavistică (domeniu de cercetare); cronici literare (cronici); mentalităţi (idei) Prof. Dr., GEAMBAȘU, Constantin (redactor), Prof. Dr., MITU, Mihai (redactor), Conf. Dr., MANCIULEA, Ștefan (redactor), Prof. Dr., OLTEANU, Antoaneta (redactor)