Gala premiilor anuale ale revistei „Actualitatea muzicală”
(Constanţa Cristescu, muzicolog – 31 martie 2010)
laureaţii revistei Actualitatea Muzicală în 2009
Marţi, 30 martie, în Aula Palatului Cantacuzino din Bucureşti, revista „Actualitatea Muzicală” a decernat premiile pe anul 2009 pentru interpretarea muzicii româneşti. O atmosferă încinsă de entuziasm şi satisfacţie. Oameni de toate vârstele, tineri fermecători şi oameni întineriţi de pasiunea muzicii, s-au adunat pentru a-şi sărbători împreună reuşitele elogiate de specialiştii care i-au ales pentru a reprezenta prin ei vârfuri ale artei interpretării muzicale şi scenice. Redactorii revistei „Actualitatea muzicală”, prof.univ.dr. Mihai Cosma şi prezentatorul tv Octavian Ursulescu au decernat premiile celor două secţiuni de interpretare muzicală – MUZICĂ CLASICĂ şi DIVERTISMENT – , invitând pe scenă aleşii nu numai pentru a-şi prelua diplomele şi premiile, ci şi pentru mărturisiri şi declaraţii de interes profesional, care s-au dovedit a fi de mare interes pentru public şi pentru specialişti.

Emoţii, bună dispoziţie, prospeţime şi spontaneitate, iar la urmă, un remarcabil dineu oferit de distinşi colaboratori ai revistei tuturor participanţilor la gală.

Iată lista premiaţilor, aşa cum apar menţionaţi pe afişul frumos modelat pentru a convinge lumea să vină în palatul Muzei româneşti a muzicii, în palatul ctitorit de marele George Enescu şi familia sa muzicală moştenitoare.
lista premiilor

După cum se poate remarca, premiaţi au fost nu numai cântăreţi, formaţii şi instituţii muzicale, ci şi mari manageri şi instituţii manageriale pe piaţa muzicală, precum şi un distins autor de carte rară, jurnalist de reputaţie internaţională în domeniul muzicii şi al spectacolului de operă şi operetă, Costin Popa.

Membrii Teatrului de Operetă Ion Dacian, tineri entuziaşti şi încântători, au venit cu mic cu mare să-şi ridice diplomele de realizatori ai spectacolului anului 2009 premiaţi şi au umplut, la momentul rezervat instituţiei lor, scena patronată de bustul severului critic muzical George Enescu.
Spectacolul anului ROMEO ŞI JULIETA la TNOB

O atmosferă încinsă şi stimulatoare, plină de vervă şi tinereţe primăvăratică, întreţinută de cei doi redactori ai revistei şi de colaboratorii lor. În culise, directorul revistei Actualitatea Muzicală, Dl. Costin Aslam, s-a îndeletnicit cu oficiile de gazdă bună pentru pregătirea şi întreţinerea atmosferei la dineul oferit invitaţilor, în prezenţa preşedintelui Uniunii Compozitorilor şi Muzicologilor, reputatul muzicolog şi profesor universitar Octavian Lazăr Cosma, bucurându-se de laurii şi audienţa întineritei reviste Actualitatea Muzicală.