O ZI CU TINE = CLIPE FRUMOASE
(Daniela Caraman Fotea, 23 aprilie 2014)
Realizatorii compact discului semnalat prin titlul acestor însemnări sunt Magdalena Tara – vocalistă, Adrian Ordean – compozitor, versuri, orchestrație. Este un întreg pe care nu ezit a-l aprecia drept special. Mai întâi, pentru că Adrian Ordean cu marea lui experiență (și) în privința solisticii pop, a ales pentru 12 dintre propriile sale melodii o voce cum nu prea se mai lansează astăzi în show-business: cu timbru de catifea (întunecată), temperament vibrând sub expresivitate, corectitudine intonațională (emblema divelor muzicii noastre ușoare încă de la începuturi), dar și darul greu de identificat astăzi – acela de a creea feed-back, oferind comunicare a afectului, ca atare, emoție. Aceasta este Magdalena Tara (aflată la cel de al doilea CD), remarcabil realizator de emisiuni în Radio-ul național. Iată cum instituția dobândește prin domnia sa, o nouă prezență în galeria celor nu puțini care, în timp, i-au împodobit efigia cu talent artistic și vocație.

Discul cuprinde 12 piese. Le-am ascultat de câteva ori și în scopul de a-mi exersa o alegere a preferinței pentru una anume (câteva?)... Nu am reușit! Am încercat să procedez prin excludere, lăsând de-o parte titluri care nu mi-au... vorbit... Nu a mers nici așa. Programul este o structură compactă, tematica fiind, așa cum o arată și titlul, iubirea. Răspunde inevitabilei întrebări de cuplu – CE VA FI?, la care spune (scrie) Magdalena Tara, fiecare melodie constituie un posibil răspuns.

Așadar, asculți discul – bloc, în succesiune neîntreruptă, lăsându-te purtat de coloratura armonică a tonalității, de solo-urile instrumentale măiestre (venite din profunda istorie pop-rock), evident, de melodicitate. Adrian Ordean este un recunoscut autor de hit-uri.

Revin și recomand alegerea discului în egală măsură și pentru vocea mângâietoare, cu originalitate de timbru a solistei.

Aș spune că acest CD, nou apărut, se și definește drept un evergreen, pentru frumosul muzical.