Smaranda OŢEANU-BUNEA, critic muzical Cronica muzicală on-line     HOME
CRED ÎN MOŞ CRĂCIUN!
(Smaranda Oțeanu-Bunea, muzicolog – 18 decembrie 2005)
Dacă nu crezi – eşti mort! Indiferent ce vârstă ai!

Mai bine mergeţi cu mic cu mare în CIŞMIGIU, unde MOŞ CRĂCIUN vine cu caleaşca, unde, zilnic, între orele 11.00-17.00 (perioada 16-23 decembrie), într-un decor feeric, răsună cântece, coruri, se încing dansuri, se ţes piese de teatru, unde există o FABRICĂ DE STELUŢE, iar copiii se întâlnesc cu eroii lor cei mai dragi.

BRADU-i BRAD, MOŞU-i MOŞ... Cei mai talentaţi puşti de la diverse cluburi din sectoarele capitalei urcă pe scenă cot la cot cu actori importanţi şi, uite-aşa, STUDIO 24, GRUPA MAGICA, alaiuri de clovni, minunaţii actori-mimanţi de la ABRACADABRA, simpaticul Marian Râlea – te plimbă în lumea poveştilor în care, fără îndoială, eroul-eroilor rămâne MOŞ CRĂCIUN !

Să crezi în MOŞ CRĂCIUN, pentru că EL există!
Şi, cum se lasă seara, lângă CINA, în Piaţa „George Enescu”, după ora 17.00, (până pe data de 25 decembrie), „greii” show-biz-ului cântă colindele noastre care-ţi mângâie sufletul, iar TÂRGUL şi CĂSUŢELE din POVEŞTI te atrag cu tot felul de minuni, pentru că MOŞUL trece şi pe-aici!

„O, CE VESTE MINUNATĂ!” – spun soliştii OPEREI COMICE pentru COPII (Vicenţiu Ţăranu, Valentin Racoveanu, Cristina Eremia, Sidonia Nica, Ion Dimieru), acompaniaţi de Mădălina Florescu, marţi 20 dec. ora 18.00 – într-un recital de excepţie! Despre „Zoriori de Ziuă”, despre „Trei Crai de la Răsărit”, nu se poate să nu amintească Narcisa Suciu, Paula Selling, Ştefan Bănică jr., Radu Ile, Ducu Bertzi, Vasile Şeicaru, Alexandra Ungureanu..., chiar dacă vineri 23 decembrie este numai „Seara de Folclor” (Ansamblul din Vadu Izei, Nicolae Furdui Iancu şi Ansamblul „Crai Nou”...), iar în prima zi de Crăciun vor concerta trupele Cargo, Class, Bere Gratis etc.

COPII, PĂRINŢI, BUNICI – mergeţi la întâlnirile cu MOŞ CRĂCIUN!
ARCUB-ul (director: Mihaela Mihai Păun), DIRECŢIA PENTRU CULTURĂ (director: Marius Păuniţa), PRIMĂRIA GENERALĂ a CAPITALEI – au făcut pentru voi eforturi uriaşe rău de tot şi, toate demersurile pe lângă cel mai simpatic MOŞ din lume, să vină şi pe la noi! Sigur, dacă vreţi să-l vedeţi la lucru, în casa lui din ROVANIEMI, FINLANDA, accesaţi www.santaclausoffice.fi şi, o să aveţi o mare surpriză! Dar, până una alta, Domnia Sa circulă prin Cişmgiu, pe străzile Bucureştilor, pentru că, am aflat din surse sigure – tare mult îi place pe la noi!
Copyright: cIMeC – 2005