Criterii căutate

Sumarul căutării

• 6 volume
  • Nici un articol
Tip Anul Publicație și Volum/Nr. Descriptori Realizatori Titlul articolui Secțiunea Pagina Limba
volum de carte 1980 Cronica lui Ion Neculce copiată de Ioasaf Luca, anul 1980, Manuscrisul Mihail Dimitrie Cantemir (Domnitor al Moldovei); Gheorghe Duca (Domnitor al Moldovei); Nicolae Mavrocordat (Domnitor al Moldovei); Mihai Racoviţă (Domnitor al Moldovei); Constantin Mavrocordat (Domnitor al Moldovei); Grigore Ghica (Domnitor al Moldovei); Dumitraşcu Cantacuzino (Domnitor al Moldovei); Constantin Duca (Domnitor al Moldovei); Antioh Cantemir (Domnitor al Moldovei); Constantin Cantemir (Domnitor al Moldovei); Antonie Ruset (Domnitor al Moldovei); Dabija Vodă (Domnitor al Moldovei); Eustatie Dabija (Domnitor al Moldovei); Iliaş Alexandru (Domnitor al Moldovei); Ştefan Petriceicu (Domnitor al Moldovei); cronicari români (personalităţi); domnitori ai Ţării Moldovei (personalităţi); manuscrisul Mihail (Manuscris); Ţara Moldovei (stat medieval); cronici medievale (cronică); cronici româneşti (cronică) NECULCE, Ion (autor), MIHAIL, Paul (editor), MIHAIL, Zamfira (editor)
volum de carte 1966 Cronici turcești privind Țările Române, anul 1966, Secolele XV - mijlocul secolului al XVII-lea Ţările Române (Regiune); secolele XV-XVII (perioadă de timp); Ţara Românească (stat medieval); Transilvania (stat medieval); Ţara Moldovei (stat medieval); documente istorice (document); izvoare istorice (izvor); Imperiul Otoman (imperiu); cronici medievale (cronică); cronici turceşti (cronică); cronici otomane (cronică); Evul Mediu (epocă istorică); surse istorice (sursă) GUBOGLU, Mihail (editor), MEHMET, Mustafa (editor)
volum de carte 1974 Cronici turcești privind Țările Române, anul 1974, Secolul al XVII-lea - începutul secolului al XVIII-lea Ţările Române (Regiune); secolele XVII-XVIII (perioadă de timp); Ţara Românească (stat medieval); Transilvania (stat medieval); Ţara Moldovei (stat medieval); documente istorice (document); izvoare istorice (izvor); Imperiul Otoman (imperiu); cronici medievale (cronică); cronici turceşti (cronică); cronici otomane (cronică); Evul Mediu (epocă istorică); epoca premodernă (epocă istorică); surse istorice (sursă) GUBOGLU, Mihail (editor)
volum de carte 1963 Din domnia lui Mahomed al II-lea (anii 1451 - 1467), anul 1963 cronicari bizantini (Cronicar); Mahomed al II-lea (Sultan Otoman); Istorie medievală (Istorie); 1451 - 1467 (perioadă de timp); căderea Constantinopolului (subiect); Imperiul Otoman (imperiu); Imperiul Bizantin (imperiu); cronici medievale (surse istorice); cronici bizantine (surse istorice); Critobul din Imbros (cronicar bizantin); Mihail Critobul (cronicar bizantin) CRITOBUL DIN IMBROS (autor), GRECU, Vasile (traducător)
volum de carte 1946 Mihail Kogălniceanu - Opere, anul 1946, Scrieri istorice Evul Mediu (epocă); epoca modernă (epocă); Opere (subclasă); Moldova (stat medieval); Ţara Românească (stat medieval); Istoriografia românească (subiect); istoria românilor (subiect); scrieri istorice (subiect); cronici medievale (subiect); Mihail Kogălniceanu (scriitor şi istoric) KOGĂLNICEANU, Mihail (autor), OȚETEA, Andrei (ediție critică și adnotări)
volum de carte 2006 Principele Ștefan Bocskai și epoca sa, anul 2006 Ştefan Bocksai (Principe al Transilvaniei); secolul al XVI lea (perioadă de timp); Muzeul Naţional de Istorie a Transilvaniei (Muzeu); Monumente istorice (subiect); personalitate (subiect); istoria Transilvaniei (subiect); Istoriografia românească (subiect); cronici medievale (subiect); testament politic (subiect); Transilvania (principat) BEREK, Lajos (autor), CĂLIAN, Livia (autor), ANDRAS, Kovacs (autor), LUPESCU MAKO, Maria (autor), MIHALY, Melinda (autor), MUREȘAN, Ovidiu (autor), NEGYESI, Lajos (autor), RUSZ FOGARASI, Eniko (autor), PAP, Francisc (autor), PECICAN, Francisc (autor), SZEGEDI, Edit (autor), SĂLĂGEAN, Tudor (coordonator), MITU, Melinda (coordonator)