Criterii căutate

Sumarul căutării

• 3 volume
  • Nici un articol
Tip Anul Publicație și Volum/Nr. Descriptori Realizatori Titlul articolui Secțiunea Pagina Limba
volum de carte 1966 Cronici turcești privind Țările Române, anul 1966, Secolele XV - mijlocul secolului al XVII-lea Ţările Române (Regiune); secolele XV-XVII (perioadă de timp); Ţara Românească (stat medieval); Transilvania (stat medieval); Ţara Moldovei (stat medieval); documente istorice (document); izvoare istorice (izvor); Imperiul Otoman (imperiu); cronici medievale (cronică); cronici turceşti (cronică); cronici otomane (cronică); Evul Mediu (epocă istorică); surse istorice (sursă) GUBOGLU, Mihail (editor), MEHMET, Mustafa (editor)
volum de carte 1974 Cronici turcești privind Țările Române, anul 1974, Secolul al XVII-lea - începutul secolului al XVIII-lea Ţările Române (Regiune); secolele XVII-XVIII (perioadă de timp); Ţara Românească (stat medieval); Transilvania (stat medieval); Ţara Moldovei (stat medieval); documente istorice (document); izvoare istorice (izvor); Imperiul Otoman (imperiu); cronici medievale (cronică); cronici turceşti (cronică); cronici otomane (cronică); Evul Mediu (epocă istorică); epoca premodernă (epocă istorică); surse istorice (sursă) GUBOGLU, Mihail (editor)
volum de carte 1980 Cronici turcești privind Țările Române, anul 1980, Sfârșitul secolului al XVI-lea - începutul secolului al XIX-lea Ţările Române (Regiune); secolele XVI-XIX (perioadă de timp); Ţara Românească (stat medieval); Transilvania (stat medieval); Ţara Moldovei (stat medieval); documente istorice (document); izvoare istorice (izvor); Imperiul Otoman (imperiu); cronică medievală (cronică); cronici turceşti (cronică); cronici otomane (cronică); Evul Mediu (epocă istorică); epoca modernă (epocă istorică); surse istorice (sursă) MEHMET, Mustafa (editor)