Schiturile Porcăreţ şi Mălineşti din judeţul Vaslui

  • Subiect: Hermitage Porcăreţ was founded by Chireac Popa and Elena, his second wife, which achieved in her monastic life the name of Chiriac Chesarie and Eugenia (Evghenia). Initially the hermitage was monk only, and after Alexandru Ioan Cuza's death it became a nun only. After Alexandru Ioan Cuza's law from 1860 the church of hermitage Porcăreţ (today village Stejarul) becomes a chrism one.
  • Limba de redactare: română (rezumat în engleză)
  • Secţiunea: Studii şi cercetări istorice
  • Vezi publicația: Acta Moldaviae Meridionalis
  • Editura: Muzeul Judeţean „Ştefan cel Mare”, Vaslui
  • Loc publicare: Vaslui
  • Anul publicaţiei: 2010
  • Referinţă bibliografică pentru nr. revistă: XXXI-1; anul 2010
  • Paginaţia: 135-171
  • Navigare în nr. revistă:  |<  <  16 / 16   >  >|