• Tip publicație: carte
  • Descriptor: Recenzii

Sumarul căutării

• 15 volume
  • Nici un articol
Tip Anul Publicație și Volum/Nr. Descriptori Realizatori Titlul articolui Secțiunea Pagina Limba
volum de periodic 1982 Acta Musei Napocensis: ActaMN, XIX, anul 1982 Arheologie; Carte veche; Istoria culturii; Istorie modernă; Istorie contemporană; Recenzii; Istorie antică; preistorie; Istorie medievală
volum de periodic 2020 Actualitatea Muzicală, Serie Nouă, Nr.10 (CCXXXI) Recenzii; istoria muzicii româneşti; Aniversări; interviuri; vedete ale lumii muzicale; premii muzicale; Vasile Moldoveanu; Cellia Costea; Sergiu Cioiu; Concursul Internaţional „George Enescu” 2020; centenar UCMR; Festivalul Internaţional de Muzică pentru Copii şi Adolescenţi „Hermannstadtfest” Sibiu 2020; muzică de jaz; Corul de Copii şi Tineret SYMBOL; muzică pop; muzica în pandemie; stagiune estivală; Virginia Zeani COSMA, Mihai (redactor-șef), URSULESCU, Octavian (redactor), COSTEA, Norela Liviana (redactor), ASLAM, Costin (secretar de redacție)
volum de periodic 2021 Actualitatea Muzicală, Serie nouă, Nr.3 (CCXXXVI) Recenzii; istoria muzicii româneşti; muzică de jaz; Uniunea Compozitorilor şi Muzicologilor din România; convorbiri COSMA, Mihai (redactor-șef), URSULESCU, Octavian (redactor), COSTEA, Norela Liviana (redactor), ASLAM, Costin (secretar de redacție)
volum de periodic 2012 Argesis - Studii și Comunicări, XXI, anul 2012, seria Istorie Arheologie; Istoria culturii; Istorie modernă; Istorie contemporană; Recenzii; personalităţi; Istorie medievală ZAVULOVICI, Dan (traducător), acad., BĂLĂCEANU-STOLNICI, Constantin (redactor), CRISTOCEA, Spiridon (redactor responsabil), VERGATTI, Radu-Ștefan (redactor), PETOLESCU, Constantin C. (redactor), REZACHEVICI, Constantin (redactor), MĂNDESCU, Dragoș (secretar de redacție), PĂDURARU, Marius (redactor), DOBRE, Ionel (tehnoredactor)
volum de periodic 1968 București - Materiale de Istorie și Muzeografie: București-MIM, VI, anul 1968 istorie (ştiinţe umaniste); Arheologie (ştiinţe umaniste); Muzeologie (ştiinţe umaniste); Recenzii (Studii); Comunicări (Studii)
volum de periodic 2019 Historia Universitatis Iassiensis, X, anul 2019 Dan Berindei (Istoric); Dinu C. Giurescu (Istoric); Muzeul Universităţii „Alexandru Ioan Cuza” (Muzeu); patrimoniu cultural (subiect); Recenzii (subiect); patrimoniu imobil (subiect); note bibliografice (subiect); prezentare de carte (subiect); istorie universitară (subiect); viaţa academică (subiect); Iaşi (oraş din România); Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” (universitate); istorie (domeniu de cercetare) IONCIOAIA, Florea (redactor șef), RADOS, Leonidas (redactor șef), BOTOȘINEANU, Cătălin (secretar de redacție), BURUIANĂ, Ovidiu (redactor), COTIUGĂ, Vasile (redactor), NISTOR, Ionuț (redactor), STAN, Ana-Maria (redactor), PANȚÎR, Bogdan (copertă), CALINUC, Ștefan (web editor), RĂDUCĂ, Mihaela (tehnoredactor)
volum de periodic 2021 Litua - Studii și Cercetări, XXIII, anul 2021 etnografie; istorie; Arheologie; Evul Mediu; Recenzii; istoriografie; Antichitate; Istorie antică; personalităţi; relaţii internaţioanle LIVIAN, Rădoescu (redactor), DUMITRU, Hopârtan (redactor), TITUS, Zamfiroiu (redactor), VICTOR ALBINEL, Firescu (redactor)
volum de periodic 2020 Oltenia - Studii și Comunicări, XXVII, anul 2020, seria arheologie-istorie Recenzii (Text de critică); Cercetări arheologice (cercetare); Muzeul Olteniei (Muzeu); Arheologie (Ştiinţă a istoriei); Numismatică (Ştiinţă a istoriei); Istorie modernă (ramură a istoriei); Istorie contemporană (ramură a istoriei); Oltenia (periodic); colecţie muzeală (colecţie); arheologie preistorică (ramură a arheologiei); arheologie romană (ramură a arheologiei); descoperiri arheologice (artefact) POPESCU, Daniela (editor tehnic), DUMITRESCU, Radu Gabriel (redactor șef), BÂSCEANU, Marius (secretar de redacție), VAVA-POPESCU, Lucian (secretar de redacție), RIDICHE, Florin (redactor), BONDOC, Dorel (redactor), POPESCU, Valentina (redactor), VLAD, Irina (redactor), FILIP, Gabriela (redactor), CEACÎRU, Cristian-Iulian (redactor)
volum de carte 2012 Pagini de etnografie: studii, articole, comentarii, anul 2012 Vasile Munteanu (Etnograf); zona etnografică Moldova (zonă etnografică); Muzeul de Etnografie al Moldovei (Muzeu); etnografie (subiect); Recenzii (subiect); articole (subiect); studii (subiect); cercetare de teren (subiect); etnografia românească (subiect); studii etnografice (subiect) MUNTEANU, Vasile (autor)
volum de periodic 2017 Patrimonium Banaticum: PB, VII, anul 2017 Cercetări arheologice (Arheologie); Recenzii (Text de critică); Istoria Banatului (Istorie); Direcţia Judeţeană de Cultură Timiş (instituţie de cultură); conservarea patrimoniului (subiect); restaurarea patrimoniului (subiect); patrimoniu cultural (patrimoniu); Patrimoniu mobil (patrimoniu); patrimoniu imobil (patrimoniu); patrimoniu arheologic (patrimoniu) PREDESCU, Sorin Vlad (director), BUNOIU, Victor (redactor șef), VLASE, Dan Ștefan (secretar de redacție), MEDINSCHI, Andreea (secretar de redacție)
volum de periodic 2010 Romanoslavica: Rsl, XLVI, nr. în TOM: 4, anul 2010 Asociaţia Slaviştilor din România (asociaţie); lingvistică (Ştiinţă); Literatură (Artă); Recenzii (Text de critică); literatură slavă (Literatură); Romanoslavica (periodic); limbi slave (limbă); mentalităţi (subiect); Universitatea din Bucureşti (universitate); slavistică (domeniu de cercetare) Pr. Dr., GEAMBAȘU, Constantin (redactor), Pr. Dr., MITU, Mihai (redactor), Conf. Dr., MANGIULEA, Mariana (redactor), Prof. Dr., OLTEANU, Antoaneta (redactor)
volum de periodic 2014 Romanoslavica: Rsl, L, nr. în TOM: 2, anul 2014 Asociaţia Slaviştilor din România (asociaţie); lingvistică (Ştiinţă); Literatură (Artă); Recenzii (Text de critică); literatură slavă (Literatură); Romanoslavica (periodic); limba slovacă (limbă); limbi slave (limbă); mentalităţi (subiect); Universitatea din Bucureşti (universitate); slavistică (domeniu de cercetare); didactică (domeniu de cercetare) Prof. Dr., GEAMBAȘU, Constantin (redactor), Prof. Dr., MITU, Mihai (redactor), Conf. Dr., MANGIULEA, Mariana (redactor), Prof. Dr., OLTEANU, Antoaneta (redactor)
volum de periodic 2016 Romanoslavica: Rsl, LII, nr. în TOM: 3, anul 2016 Asociaţia Slaviştilor din România (asociaţie); lingvistică (Ştiinţă); Literatură (Artă); Recenzii (Text de critică); literatură slavă (Literatură); Romanoslavica (periodic); Universitatea din Bucureşti (universitate); slavistică (domeniu de cercetare); mentalităţi (idei); Milan Kundera (scriitor ceh) Prof. Dr., GEAMBAȘU, Constantin (redactor), Prof. Dr., NEDELCU, Octavia (redactor), Conf. Dr., MANGIULEA, Mariana (redactor), Conf. Dr., PALIGA, Sorin (redactor), Prof. Dr., OLTEANU, Antoaneta (redactor)
volum de periodic 2017 Romanoslavica: Rsl, LII, nr. în TOM: 4, anul 2017 Asociaţia Slaviştilor din România (asociaţie); Literatură (Artă); Recenzii (Text de critică); Literatura română (Literatură); literatură slavă (Literatură); literatura poloneză (Literatură); literatura slovacă (Literatură); Romanoslavica (periodic); Universitatea din Bucureşti (universitate); slavistică (domeniu de cercetare) Prof. Dr., GEAMBAȘU, Constantin (redactor), Prof. Dr., NEDELCU, Octavia (redactor), lect. univ. dr., RISTIN, Dușița (redactor), Prof. Dr., OLTEANU, Antoaneta (redactor responsabil), Drd., STAN, Gabriel (secretar de redacție)
volum de periodic 1978-1979 Valachica - Studii și cercetări de istorie și istoria culturii, 10-11, anul 1978-1979 istorie; Arheologie; Primul Război Mondial; Muzeografie; Recenzii; Revoluţia din 1848; Monografie; cronică; agricultura socialistă